PODPORA KVALITY

Dokonalý systém kvality asi neexistuje, ale účinný systém kvality je cíl mnoha firem a organizací. Firma Quality Point assistance nechce být pouze poradcem, chce být součástí a podporou tvorby systému kvality.

Každá část systému kvality, musí být  použitelná v procesu a musí být schopna přinést pro organizaci přidanou hodnotu. Pokud Váš systém kvality je pouze hromada dokumentů bez možnosti využití v praxi, pak někde nastala chyba.

Pokud si ve firmě pokládáte následující otázky, neváhejte nás požádat o podporu:                         

·         Má smysl u nás zakládat systém kvality?

·         Jak udržet trvale kvalitu výrobků a služeb?

·         Co je to systém kvality a jak ovlivní naši organizaci?

·         Opakovaně řešíme stejný problém, co s tím?

·         Co je to certifikace kvality a jak mne pomůže?

·         Proč je u nás kvalita pouze nákladová položka?

·         Jak prověřit účinné nástroje kvality?

·         Je nutné zakládat ekologický management?

·         V čem nám pomůže ekologický management?

·         Proč zakládat a udržovat ekologický registr?

Zajistíme pro Vás:

·         Základní analýzu organizace

·         Celkové proškolení pracovníků

·         Návrh dokumentace v návaznosti na procesu

·         Praktické ověření nástrojů kvality

·         Implementace dokumentace v praxi

·         Poradenství v přípravě certifikace

·         Provádění interních auditů

Kvalifikační standardy: 

·         Systém managementu dle ISO 9001:2015 – proces neustálého zlepšování

·         Řízení udržitelného úspěchu organizace dle ISO 9004:2010

·         Auditovaní v systému kvality a EMS dle ISO 19011:2012

·         Systém managementu dle IATF16949:2016 – automobilový standart dle norem QS9000, VDA 6.1, AVSQ, EAQF

·         Soubor směrnic VDA – další požadavky k normám ISO 9000

  • Audit procesu v přepracovaném vydání VDA 6.3:2017

·         Systém ekologického managementu dle ISO 14001:2015

Důvody k přípravě systémů kvality dle norem ISO:

·         zvýšení výkonu organizace efektivně nastavenými procesy

·         prokázání závazků k plnění zákonných požadavků

·         vysoká kvalita poskytovaných služeb a výrobků

·         efektivita systémů řízení

·         optimalizace nákladů – redukce provozních nákladů

·         zajištění všech požadavků zákazníků

·         účast na výběrovém řízení velkých zakázek státní správy

ISO (International Organization for Standardization)

Je častým omylem považovat ISO za zkratku z anglického názvu. Ve skutečnosti je odvozeno od řeckého slova σος (isos), znamenající stejný ve smyslu shodného pojmenování téhož bez jazykových rozdílů. Název organizace by se tedy dal považovat za backronym.

Mezinárodní organizace pro normalizaci se zabývá tvorbou mezinárodních norem ISO a jiných druhů dokumentů ve všech oblastech normalizace kromě elektrotechniky. Jsou to např.:

o    TS – technické specifikace

o    TR – technické zprávy

o    PAS – veřejně dostupné specifikace

o    TTA – dohody o technických trendech

o    IWA – dohody z pracovní konference průmyslu

o    Pokyny ISO

V současnosti existuje více než 18 000 norem ISO:

o    13 362 norem ISO,

o    494 technických zpráv (TR),

o    2 dohody IWA,

o    9 PAS,

o    118 TS,

o    4 dohody TTA

o    39 pokynů ISO