SEMINÁŘE – JAK OBJEDNAT?

JAK OBJEDNAT:

  • objednat můžete seminář telefonicky, poštou, e-mailem, na pobočce Eluka nebo on-line u každého kurzu vyplněním základních údajů na stránkách www.quality-point.cz
  • na základě objednávky, Vám zašleme fakturu společnosti Quality Point s.r.o., která je současně i potvrzením o účastni na semináři
  • úhrada faktury je provedena bezhotovostním převodem na účet realizátora nebo přímo na pobočce Eluka v hotovosti, kartou
  • objednávka je závazná a jejím vyplněním souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami společnosti Quality Point s.r.o.
  • po úhradě faktury obdržíte potvrzení o platnosti přihlášky do kurzu, školení nebo semináře
  • dokud není provedena úhrada faktury, není pevně stanovené pořadí účastníka
  • při překročení kapacity semináře nebo nenaplnění semináře je přihlášeným nabídnut náhradní termín nebo vrácení kurzovného
  • máme výhradní právo na změnu lektora ve stejné kvalitě výuky
  • jsme odpovědni Vás dostatečně dopředu informovat o změnách, které souvisí s realizací kurzu

STORNO PODMÍNKY:

  • účast na objednané akci lze stornovat pouze písemně (poštou na adrese pobočky Eluka, elektronicky na info@quality-point.cz)
  • pokud bude nalezno řešení formou jiného termínu nebo jiného semináře, je fakturovaná částka přesunuta
  • při zrušení účasti nejpozději 15 pracovních dnů před zahájením bude vráceno 100% fakturované částky
  • při zrušení účasti nejpozději 10 pracovních dnů před zahájením bude vráceno 50% fakturované částky
  • při stornu do pěti pracovních dnů před začátkem akce bude řešeno individuálně s možností vrácení až 25% fakturované částky – dle rozhodnutí realizátora
  • pokud nebude storno předem oznámeno, zaplacená částka se nevrací, lze zaslat jiného zástupce společnosti (náhradníka)

ORGANIZAČNÍ PODMÍNKY:

  • ceny seminářů jsou uvedeny bez základní sazby 21% DPH
  • ceny seminářů mohou být ovlivněny výběrem lektora
  • součástí ceny každého semináře je příprava materiálů pro účastníky, prostory k uspořádání kurzu, pojištění, komplexní organizace, asistence, občerstvení, klimatizace, úklid
  • součástí každého semináře je občerstvení formou vody, kávy, čaje a lehkého “snacku” v průběhu celého dne, většina seminářů je včetně oběda
  • všechny mimořádné požadavky je možné zajistit s informací předem, náklady jsou doúčtovány dodatečně (oběd, kopírovací služby, poštovní služby,…)

SLEVY PRO ROK 2017:

  • na všechny akce pořádané v roce 2017 je mimořádná sleva 10%
  • při objednání 20-40 Kalendářních dnům před realizací – sleva 15%
  • při objednání více jak 40 dnů před realizací – sleva 20%
  • při objednání více účastníků ze stejné organizace – sleva 15% pro všechny

* jednotlivé slevy vycházejí ze základní ceny semináře a navzájem se nedoplňují

* v případě mimořádné akce vydané poskytovatelem, nelze uplatnit další slevy